BLOG

O conversație cu fondatorul RaceChip, Manuel Götz

  1. De ce se tunează motorul?
    Conducerea autovehiculelor este mult mai mult decât o modalitate practică de a ajunge de la punctul A la punctul B. Masinile pot fi atât de interesante și dacă sunt setate corect, ne pot da o senzație emoțională reală atunci când conducem. Ca tuneri, suntem condusi de o pasiune; toata lumea ar trebui sa aiba ocazia de a experimenta accelerarea imbunatatita si o dinamica mai buna a mașinii care vine de la tuningul motorului. De aceea, tuningul electronic de ultimă oră al RaceChip este disponibil pentru aproape toți producătorii și motoarele moderne existente.
  2. Ce este mai exact tuning-ul?
    Chip tuningul este o modificare electronică a parametrilor  motorului. RaceChip Tuning Box este instalat între ECU-ul motorului și senzori – este un fel de mini-computer, (și de aceea unii oameni îi spun tuning digital) care îmbunătățește parametrii stabiliți de producător ai mașinii.
    Fiecare RaceChip Tuning Box rulează cu software-ul propriu, pe care îl modificăm pentru a lucra cu fiecare motor, astfel încât să optimizeze semnalele electronice către și de la motor. Realizăm testări extinse pe bancul de lucru cu motoare diferite până când obținem rezultate optime. RaceChip modifică în cea mai mare parte semnalele către sistemul de injecție și rezervele  motorului construit de producător. Puteți profita din plin de performanța potențială a automobilului dvs.
    Metoda noastră de Tuning a motoarelor utilizează același principiu de îmbunătățire electronică pe care producătorii îl folosesc pentru a diferenția modelele care utilizează același bloc de motor. De exemplu, aproape toate motoarele BMW de 4 cilindri actuale folosesc același bloc de 2 litri, dar au ieșiri foarte diferite de putere datorită schimbărilor în ECU.
    RaceChip tuning este functional cu orice motor pe inducție forțată, indiferent dacă este vorba despre un turbocompresor sau alte sisteme. Asta inseamna ca putem obtine performante mai bune de la aproape orice turbo diesel (ambele common rail sau pompe diuze) sau motorul cu benzina aspirat.
  3. Cât de multă putere pot obține cu RaceChip tuning Box?
    În mod semnificativ mai mult: în funcție de motorul vehiculului dvs. și de modelul RaceChip pe care îl alegeți, puteți obține până la 30% mai multă putere și cu 30% mai mult cuplu. Și tuning-ul nostru RaceChip rămâne întotdeauna in parametrii rezervelor construite într-un motor,nu forțăm nota.
  4. Există un RaceChip Tuning Box pentru vehiculul meu?
    Aproape sigur. RaceChip a dezvoltat tuning box-uri cu software dedicat pentru mai mult de 3.000 de modele de la peste 60 de producători.
  5. Ce diferență este intre tuningul RaceChip și remapping / tuning-ul OBD?
    RaceChip tuning (printr-un box conectat) funcționează fără a schimba hardware-ul și software-ul producătorului; toate sistemele care protejează motorul rămân intacte, puteți instala cu ușurință Tuning Box-ul dvs. și autovehiculul dvs. poate fi restaurat complet la setările din fabrică oricand prin simpla demontare în 5 minute și fară alte taxe sau drumuri prin service-uri.
    Sistemul de Remapare OBD sau direct in ECU (Remapping) accesează setările producătorului pentru sistemele de gestionare electronică a motorului și le modifică, de obicei, în mod permanent. Instalarea implică în general costuri semnificative și nu poate fi inversată complet.In același timp pot produce daune (depinde de experiența tunerului) majore.
  6. Este tuningul motorului RaceChip garantat și sigur?
    Da, este simplu, testat și sigur. Câștigurile de la tuning-ul RaceChip se află întotdeauna în marja rezervele de performanță ale vehiculului. Nu se fac modificări fizice la motor. Folosim numai rezervele termice și mecanice construite în fiecare motor.
    RaceChip oferă o garanție de până la 5 ani a produsului.

RaceChip Tuning este mai mult decât un simplu Tuning Box obișnuit! Incearcă-l și tu acum!

Optimizarea motoarelor common rail turbo diesel

Optimizarea motoarelor common rail turbo diesel – o explicație
Motoarele diesel moderne, utilizează senzori pentru a colecta, monitoriza și transmite informații importante către unitatea electronică de control (ECU). Apoi, pe baza măsurătorilor de date, ECU emite comenzi către diferite componente ale motorului, cum ar fi sistemul de injecție.

Acesta este exact timpul în care intervin RaceChip Tuning Boxurile noastre. Unitatea noastră suplimentară de comandă citește direct informațiile de la senzorii de presiune common rail și turbocompresoare precum presiunea de injecție a combustibilului, cantitatea de injecție a combustibilului, frecvența de injecție și presiunea turbo-încărcare. Semnalele sunt optimizate în timp real de software-ul de optimizare și apoi transmise la ECU-ul vehiculului. În același timp, ECU ajustează toți ceilalți parametri relevanți din motor la noile valori optimizate. Avantajul decisiv este că ECU-ul producătorului are întotdeauna un control deplin asupra tuturor parametrilor de control al motorului.

Optimizarea semnalului duce la o creștere a cantității de injecție a combustibilului, a presiunii de injecție și, într-o mică măsură, a presiunii de încărcare turbionară. Acest lucru crește compresia combustibilului împreună cu energia eliberată prin ardere. Cantitatea crescută de injecție a combustibilului susține în continuare acest efect.

Factorul general de eficiență și potențialul de putere al motorului crește semnificativ. Pentru dvs., aceasta înseamnă mai multă putere și un nivel complet nou de experiență de a conduce.

Care e ADEVARATA Diferenta?!?

Datorită faptului ca sunt foarte multi auto intitulati “doctori ai chiptuning-ului” clasic numit si ‘resoftare’ care incearca din rasputeri sa arunce tot felul de jargoane precum ca RaceChip Box-urile ar fi niste “păcăleli” cum le spun ei,si pe undeva le inteleg frustrarea,le este frica de RaceChip,pentru ca isi simt job-ul amenintat si atunci incearca defaimarea RaceChip,chiar daca unii nu stiu cum sunt fabricate sau ce tehnologie au la baza,ei bine am hotarat sa dau explicatia necesara sa intelegem aceste concepte.

Sunt multe tipuri de Tuning Box-uri,unele chiar Foarte proaste,fabricate in china si asa mai departe..
De aceaia voi vorbi DOAR de RaceChip Tuning Box pe care le comercializam si care stim ca sunt facute de tuneri PROFESIONISTI si fabricate/programate in totalitate in Germania.

Sa revenim la subiect..
Si voi incepe cu Resoftarea..
Pentru resoftare este nevoie de “modificarea” softului in ECU (calculatorul masinii),si pentru un simplu “Stage 1” care de obicei duce pana la un plus de +15-30 CP se vor optimiza(mări) hartile in ECU la Injectie (presiune inalta si mixul de aer-combustibil) cat si mărirea presiunii pe turbo,asta e tot,desi unii mai spun ca fac alte modificari….e doar gargară cu apa de ploaie.

Excludem din discutie “Stage 2,3,4” care trebuiesc facute de profesionisti adevărați si care implica modificări majore ale masinii cum ar fi sistemul de răcire,ambreaj,cardane sau planetare,intercooler,filtre de aer sport si asa mai departe.

Deci in concluzie se modifica(mareste) parametrii de injectie si turbo pentru a mari puterea masinii direct in ECU…iar pentru acest lucru de multe ori un ECU trebuie demontat de pe masina…dezlipit capacul care este lipit de fabrica cu produse de calitate iar dupa modificarea adusa,se lipeste cu silicon de la magazinul de piese si se monteaza inapoi pe masina,bine inteles ca acest serviciu de montare/demontare trebuie platit ca doar oamenii muncesc…deci manopera se plateste.
Dupa ce te-a ușurat de cateva sute bune Chip Tunerul iti predă masinuța tunata(resoftată).

Ok acum sa vedem procesul de tuning RaceChip Box
In primul rand sa explic principiul de functionare al RaceChip Box..
RaceChip Tuning Box functioneaza pe ACELASI principiu precum cel al “resoftării”..
Avem o mufa care se conecteaza la senzorul de presiune inalta unde are loc optimizarea injectiei (presiune combustie si mix aer-combustibil,timpi de injectie) si o alta mufă care se conecteaza la senzorul de presiune turbo,unde optimizează presiunea de turbo.
Deci prin minune cu o munca de 2 minute,montam RaceChip Tuning Boxul si obtinem ACELASI REZULTAT!! 
Fara sa demontam!
Fara sa dezlipim!

[RaceChip car Wallpaper Acum intreb si eu UNDE E PĂCĂLEALA RACECHIP?[/caption]

Va spun eu unde…NU EXISTA!!
Cu RaceChip nu Demontam ECU!
Cu RaceChip nu MODIFICAM softul in ECU care a fost programat de inginerii auto in fabrica.
Cu RaceChip nu trebuie sa platim manopera!
Cu RaceChip putem pune masina in modul stock (original) oricand dorim printr-o simplă demontare a RaceChip Boxului,in comparatie cu “resoftarea” unde trebuie sa platiti “doctorii” “băietii deștepti” să vă rescrie ECU cu softul original,asta dacă au citit softul din ECU complet cu BDM si nu cu cine stie ce praștie de sculă chinezească.
Cu RaceChip avem un sistem inovativ “ Engine System Protection” care DEZACTIVEAZA AUTOMAT Chip Boxul in cazuri de probleme uzuale sau urgente ce pot interveni la motorul masinii dvs,ceea ce “resoftarea” nu stie.
Cu RaceChip Box putem schimba mai multe hărti in functie de plăcerea si nevoile șoferului,dacă vrea sa mearga Sport merge mai agresiv,dacă vrea sa meargă la drum lung si vrea sa scoată cu consum excelent,seteaza modul Economy si se poate bucura de pana la -15% consum de combustibil redus.

Acum va mai intreb odata….
Oare sa fie RaceChip o păcăleală?
Sau sa fie “resoftarea” Stage 1” o păcăleală si o pierdere de bani?

Trageti concluziile singuri!
Va doresc toate cele bune!

 Configureaza-ti RaceChip-ul tau Aici CLICK AICI!

Call Now ButtonSună Acum!